دکتر حسین کنعانی مقدم در گفتگو با جام جم طرح کرد:

بداخلاقی علیه وزرای سابق خلاف مشی رهبر انقلاب است 

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر بنا باشد هر کدام از وزرا و مدیران دولتی سابق به واسطه مسئولیت جدیدی که می‌گیرند مورد هجمه قرار بگیرند عملا بحث وفاق ملی زیر سوال می‌رود.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۱۶

دکتر حسین کنعانی مقدم در گفتگو با جام جم در خصوص هجمه‌های رسانه‌ای و افراطی برخی گروه‌های اصلاح طلب که اخیرا علیه انتصاب آقای صحرایی در سمت معاونت بنیاد مستضعفان صورت گرفته گفت: همیشه بعد از رقابت‌های انتخاباتی شاهد برخی بد اخلاقی‌های سیاسی بوده ایم. این بداخلاقی‌ها در گذشته وجود داشته است. بخشی از بداخلاقی‌های بعد از انتخابات به نقد عملکرد بر می‌گردد؛ به هر حال این تکلیف همه است که امر به معروف کنند و نسبت به عملکرد دولت و دیگر مسئولین نقد داشته باشند، اما اینکه روی به تخریب و نگاه غیراصولی بیاوریم، خلاف مشی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: به هر حال آقای پزشکیان هم به عنوان رئیس جمهور مسئولیت‌هایی دارند که باید در مقابل آن‌ها پاسخگو باشد؛ اگر بنا باشد به هر کسی و هر کجایی که مسئولیتی میدهند یا نهاد‌های مختلفی که به هر حال افرادی را از دولت گذشته یا شخصیت‌های مختلف انتخاب میکنند، مورد هجمه قرار بگیرند عملا بحث وفاق ملی زیر سوال می‌رود.

دکتر کنعانی مقدم به هجمه‌هایی که علیه زحمات دولت آقای رئیسی و دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور کشیده اند اشاره کرده و گفت: شهید رئیسی و کابینه ایشان سنگ بنا‌هایی را گذاشتند که رهبری هم تاکید کردند مشی ایشان، ارزش‌هایی که آفریده و یا اقداماتی که انجام داده باید در دولت چهاردهم تداوم بخشیده شود و آن‌ها را دنبال کند. به نظر می‌آید که بعضی از افرادی که در حاشیه دولت چهاردهم قرار دارند تلاش می‌کنند با سیاه نمایی وضعیت موجود و زیر سوال بردن عملکرد دولت سیزدهم، مانع از تحقق آرامش و وفاق واقعی شوند. 

این فعال سیاسی تاکید کرد: اکنون همان افرادی که در دوران ریاست جمهوری مرحوم رئیسی هم یه دنبال تخریب و سیاه نمایی بودند فضا را طوری دیدند که، چون ایشان حضور ندارند و کسانی که از ایشان دفاع میکردند در مسئولیت نیستند، فضایی را پیدا کردند که جولان داده و در صحنه سیاسی برای اثبات خودشان دیگران را تخریب و نفی کنند. این روش، روش غلطی است و جواب نمی‌دهد و باید با بعضی از این افرادی که شبهه ایجاد میکنند و حتی عناوین مجرمانه را نسبت به دولت سیزدهم مطرح میکند برخورد قضایی شود. بزرگان سیاسی فارغ از هرگونه حزب و جناحی نیز باید نسبت به این بداخلاقی‌ها و رفتار‌ها حساس باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها